Přidána možnost kopírování výlisků mezi jednotlivými formami
2.6.35
Přidáno v rámci API možnost stáhnutí všech příkazů v rámci dokumentace do strukturované formy
Přidání možnosti skrývat/zobrazovat konkrétní partnerské firmy v rámci své organizace
Přidání odkazu na poprávku po náhrandím dílu v rámci e-mailu, zvýšení přehlednosti v seznamu
Oprava vyhledávání v rámci produktů, tak že vyhledávání prohledává všechny názvy dostupné
Přidání odkazu v rámci e-mail notifikace o odstranění/obnovení produktu
Přidána možnost vkládat do servisu fotky pomocí Ctrl+V klávesové zkratky
Opraveno zobrazení base64 obrázků v API a servisu
2.6.34
2.6.33
Přidání úpravy na možnosti předřadit vybranou fotografii na první pozici u typu produktu a produktu
Oprava tvorby pravidelného servisu, pokud nebyla zadána odpověď, tak servis byl skryt
Přidání možnosti vkládat soubory RAR, ZIP a 7ZIP v typu produktu, produktu a náhradních dílech
Přidání vyhledávání v rámci produktů, tak že je možné hledat nad více položkami zároveň, jde o rozšířené vyhledávání v rámci listu
2.6.32
Upravena možnost kontroly posílání stejných odpovědí na servis. Nyní je možné poslat odpovědi vícekrát stejné
2.6.31
Přidána možnost znovu odeslat e-mail novému majiteli o převodu kola
2.6.30
Oprava poslání hesla při zapomenutém heslu, již se neposílá nikdy prázdné heslo
Přidán export marketingových údajů o majitelích produktů (pouze pro výrobce/prodejce/distributory)
Oprava drobných chyb při změně listu produktů
2.6.29
2.6.28
Upraveny popisy servisních e-mailů, tak aby byly snáze rozpoznatelné
Přidání listu tlačítek do vrchní části, tak aby se tlačítka neschovávala do seznamu a byla přímo dostupná
Úprava servisního protokolu, tak aby byl škálovatelný dle velikosti počtu odpovědí na řešení
2.6.27
Oprava vkládání tagu (u některých případů vkládal již existující tagy)
Sloučení tagů do jednoho (pokud tag znamená to stejné)
Opravy drobných chyb
2.6.26
Oprava sdílení manualu v rámci administračního rozhraní
Oprava zobrazení prázdných položek v rámci detailu produktu
Přidání omezení na zobrazení firem pro Bike protect
2.6.25
Upraveno předávání produktů v rámci systému. Již by mělo docházet k předání produktu okamžitě bez jakékoliv prodlevy
Uživatelé, kteří mají půjčený produkt, tak mohou v rámci půjčení zapisovat data do administračního rozhraní dle libosti
Oprava předávání produktu v rámci administračního rozhraní a mobilní aplikace
Oprava zobrazení produktu, který byl v přechodu předání (u některých produktů nedocházelo k jejímu zobrazení v aplikaci z důvodu špatně nastavených práv)
Oprava zobrayení informace o statusu v detailu produktu
2.6.24
Přidání do poptávek po náhradních dílech informace o adrese
Přidání k uživatelům možnost přidat i adresu
2.6.23
Přidání nového jazyku Japonština do aplikace
Oprava seznamu u pravidelného servisu
Oprava jazyku francouzština pro výběr datumu
Oprava seznamu u mimořádného servisu a rychlých dotazů
Přidání vyhledávání v rámci spojení manuálu a produktu
2.6.22
Oprava url adresy u servisniho protokolu
Úprava e-mailu, aby se zobrazovaly fotky v přijatých e-mailech
Doplnění chybějící proměnné do e-mailu
Oprava špatného označení zašednutí pro náhradní díly v detailu produktu
2.6.21
Přidání zašednutí částí do API, v mobilní aplikaci je nyní zobrazeno, které části jsou vyplněné a které nikoliv
Rozšíření API dokumentace k detailu produktu o informacích k nevyplněným částem
Oprava zobrazení zašednutí pro skupinu produktů
Přidání možnosti úprav kategorií u náhradních dílů (možnost změna jména, slučování kategorií a výmaz nepoužívaných kategorií)
Předělání zobrazení majitelů na stránce majitelů v detailu produktu
Přidání zobrazení zodpovědné osoby u převodu produktů na nového majitele
2.6.20
Odstranění zbytečných funkcí u tvorby nových náhradních dílů
Přidání zašednutí částí, které nejsou vyplněné v detailu produktu (pokud neobsahuje data, tak se jednotlivé záložky zašednou)
2.6.19
Úprava zobrazeni fotek v rámci mobilní aplikace (úprava API řazení fotografií)
Přidání fotografií do detailu produktu u mobilní aplikace
Úprava zobrazování fotografií v rámci stránky kontrola, přehození pořadí fotografií
Zvětšení ukládaných fotografií na dvojnásobek (maximum je 2000x2000px)
2.6.18
Přidány náhledy pro náhradní díly i ve chvíli, kdy fotky jsou vloženy do popisu náhradního dílu a né přímo do souborů jak je určeno
Oprava vytváření servisních protokolů, u servisů, které neměly datum dokončení se vkládala chyba ve zobrazení
Oprava otevirani notifikacni hlášky v mobilní aplikaci
Přidání prokliku v historii přímo na konkrétní servisní otázku pokud je zadána. Systém automaticky zjistí url otázky/servisu
Rozšíření API o informaci o servisní otázce v historii produktu
Přidán proklik na servis u notifikací
Do API přidány informace rozšiřující notifikační listy o nové argumenty, které informují o konkrétní otázce/servisu ke kterému je daná notifikace
2.6.17
Do administračního rozhraní přidána možnost, kdy jde převádět produkty skupinově i v rámci superadmina
V administračním rozhraní přidána možnost na pouze přidání majitele firmy, starý majitel je stále aktuální, pouze se přidává servisní firma
Opravena hlavička v e-mailu u vyřízení poptávky na náhradní díl
Oprava importu PDF do manuálů
Oprava rychlých dotazů, při odpovědi na rychlý dotaz v API pro bývalého vlastníka API vracelo chybu
Upraven script na kontrolu jestli uživatel navštívil už servisní otázku či nikoliv, script upraven kvůli vyjímce, která vykazovala chybu jež měla za následek nesprávně vracené informacce do API
Do API přidána položka, která určuje, že daná kapitola vyžaduje obrázek pro odeslání a úspěšném dokončení kroku v krokovém manuálu
Přidána funkce, ktará kontroluje jesli k danému kroku byla nahrána fotografie či nikoliv, pokud fotografie je vyžadována, tak nedovolí uživateli pokračovat dále v dalším kroku pravidelného krokového servisu
2.6.16
Oprava formátování e-mailu, při čistém textu
Přidání možnosti exportovat firmy do csv souboru
Opraveno vkládání a editace typu produktu (nešlo korektně zadávat hodnoty s uvozovkami)
Přidání měření vzdálenosti k servisním místům v API (měří vzdálenost od nebližšího po nejvzdálenější servisní místo)
U servisních míst jsou označeny servisní místa, které byly také majitely produktu v listu vlastnictví
Při vytváření rezervace servisu je možné zadat servisní místo, kde chceme aby byl servis prováděn
Do seznamu rezervací přibyly informacce o firmě, kde je rezervace udělána
V administračním rozhraní byla upravena filtrace servisu dle přiřazení (již jensou vidět rezervace všem majitelům, ale pouze příslušným firmám)
V administrační části byl upraven detail rezervace, tak že zde je vidět i místo, kde se rezervvace koná
v rámci API a dokumentace přidány u tvorby produktu přes mobilní aplikaci úprava adresy
2.6.15
Optimalizace scriptů pro načítání listů produktů a objednávek přes API
Oprava scriptu na ukládání obrázků do paměti pro objednávky
Úprava zobrazování listů produktů, tak aby se načítaly mnohem rychleji
Optimalizace načítání notifikací do API a v rámci administračního rozhraní
Oprava odesílání e-mailu (u servisu systém neodesílal e-mail)
Nastavení délky záruky na 1. rok, 2. roky apod. v typu produktu
Přidána možnost objednání prodloužené záruky přes typ produktu (vložení url adresy na objednání záruky)
Vložení tlačítka do API na prodlouženou záruku (zobrazuje se měsíc po první koupi)
Rozšíření API dokumentace produktu o záruční parametry
2.6.14
Oprava odesílání e-mailů (úprava samotného e-mailu, tak aby odpovídal normám)
Do administračního rozhraní přidáno v detailu uživatele zobrazení notifikací, které mu chodí
Při editaci nebo tvorbě nového uživatele přes administrační rozhraní je možné vybrat, které notifikace uživateli bude dostávat
Rozšíření informací o notifikacích v API a dokumentaci
Možnost měnit nastavení všech notifikací přes API rozhraní v mobilním telefonu
V administračním rozhraní je nyní povoleno měnit typ produktu u již vytvořeného produktu (bez nutnosti žádosti o změnu od administrátora systému)
Přidáno do API seznam address a seznam zemí
Při vytváření nového produktu přes API je možné použít již existující adresy, které již byly zadány
V rámci API rozhraní přidána možnost změny typu vlastnictví při tvorbě nového produktu. Plus vložen seznam všech typů vlastnictví do API.
Vložena do administračního rozhraní možnost, kdy při předání produktu je možné vložit mezifirmu (například servisní pobočku) přes kterou bylo zboží předáno
Do API přidána možnost při předávání produktu, předat celou skupinu najednou nebo předat firmu mezimajiteli (například servisní pobočku) přes kterou bylo zboží předáno
Vytvoření souhlasu se zasíláním marketingových zpráv uživatelům
Přidání editace marketingových zpráv do administračního rozhraní a do API
Přidání možnosti odhlášení marketingových zpráv přes odkaz v e-mailu
Přidání tlačítka na import náhradních dílů hned za firmy, aby uživatel nemusel rolovat dolů po stránce
Oprava rychlosti načítání stránek v rámci administračního rozhraní
Přídání načítání více souborů najednou (multiupload obrázků a souborů v administračním rozhraní)
Oprava zobrazení dynamického popisku při vkládání faktury
2.6.13
Oprava zobrazení náhledů ve webové aplikaci (script automaticky odstraňuje nevhodné znaky)
Přidání informací o tom, který rychlý dotaz/servis byl přečten, a který ještě ne
Přidání informací o tom, kdo již přečetl příspěvek v rámci servisu/rychlého dotazu a kdo ne
Přidání informací do API o přečtení a zjištění kdo již otázku přečetl
V rámci systému implementace do všech potřebných částí, tak aby systém automaticky sledoval, které otázky či servis již byly řešeny či nikoliv
Rozšíření informací o přečtení do dokumentace API
Přidáno řazení rychlých dotazů a servisu dle poslední úpravy (uživatel vidí nejprve ty, které byly aktualizovány naposled a má rychlejší přehled o tom, které servisy musí nejprve řešit)
Oprava zobrazení servisních otázek v api (při stejném datumu se v určitých podmínách zobrazily jen některé servisy a ostatní byly v mobilní aplikaci skryty)
Přidání seznamu všech rychlých dotazů a servisů do API (Bude možné přejít na servis bez konkrétního vybraného produktu, úprava je primárně určena pro servisní techniky)
Úprava API dokumentace pro seznam rychlých dotazů a servisů
Do API byly přidány fotky produktu do rychlých dotazů a servisu (včetně rozšíření API dokumentace)
Oprava zobrazení obrázků v detailu API (opraveno automatické doplňování URL adresy obrázků)
2.6.12
Přidání fotografií do seznamu v API (v listech bude možné zobrazit náhledy jednotlivých produktů)
Rozšíření API o fotografie v listech (produkty a objednávky)
Přidává možnost rozšířeného importu v rámci náhradních dílů
V rámci rozšířeného importu kontrola duplicit
V rámci rozšířeného importu pokročilý způsob tvorby alternativ
V rámci rozšířeného importu vložený vzorový dokument, který slouží na tvorbu alternativ
Alternativy náhradních dílů se tvoří automaticky dle zadaných dat nad celou databází v rámci serveru každých 30 minut
2.6.11
Přidání kategorií do náhradních dílů (pokud kategorie neexistuje, tak je možné vytvořit novou kategorii)
Přidání do listu náhradních dílů sloupec kategorií
Přidání výrobců k náhradním dílům
Přidání variabilních proměnných k náhradním dílům
Rozšířeno API o zobrazení kategorií v seznamu náhradních dílů
Rozšířeno API o zobrazení výrobců, kategorie a variabilních proměnných v detailu náhradního dílu
Oprava URL adresy pro viskozní křivku
Oprava scriptu při tvorbě QR kódů ze souboru
Aktualizace scriptu na scrollování v rámci historie
Přidání API klíč pro firmy, které mají tuto možnost povoleno
Přidání API klíče pro firmy, možnost povolit nebo zakázat jiné než defaulní klíče pro cizí firmy
Kontrola API generovaného klíče přes API rozhraní (možnost povolit firmám přihlašovat se do aplikace přes API)
2.6.10
Přidán import typů produktů z CSV souboru
Po najetí kurzorem myši na seznam produktů se zobrazí náhled obrázku daného produktu / typu produktu / náhradního dílu
Po najeti kurzorem myši přidán náhled k objednávce a do celého systému v rámci listů
Přidání fixace hlavičky, pro lepší orientaci v aplikaci
Oprava řazení QR kódů v seznamu, nezobrazovala se lišta na listování
Oprava rychlosti vyhledávání v databázi při tvorbě náhradních dílů
Přidání fotografií po najetí myši u seznamu servisu a rychlých dotazů
Snížení limitu načítání stránky při obnovení odpovědí u otázek a servisu
Rozšíření zobrazení informací celou obrazovku
2.6.9
Oprava zasílání e-mailu přes systém
Oprava zobrazení servisu u typu produktu
Přidání FAQ k detailu produktu
Přidání FAQ do API, tak aby šly FAQ otázky přidat do mobilní aplikace
Oprava zobrazení otázek v manuálu
2.6.8
Přidán automatický překlad nepřeložených částí do všech jazyků
Přidána dokumentace k API
2.6.7
Přidání možnost aktivace překladače pro superadministratory
Přidání tlačítka na přechod do překladače textů
Oprava načítání souboru a identifikace správné koncovky souboru
Oprava odkazu na API server při dotazu na ukradené produkty
2.6.6
Úprava ukládaní HTML souboru, oprava chyby při prohledávání souboru
Oprava zjišťování koncovky souboru při nahrávání
2.6.5
Oprava zobrazení překladů v mobilní aplikaci
Oprava zobrazení ikony uživatele v mobilní aplikaci
V mobilní aplikaci upraven pravidelný servis, tak aby bylo možné dát krok vpřed
Oprava načítání dat pro kontrolu ukradených produktů
2.6.4
Přidání testů na server
Přidání verzovací historie
Přidání automatického překladače textů na stránce
Přidání kontroly na vkládání stejného překladu do systému
Přidání listování v překladači systému, aby bylo efektivnější procházení jendotlivých položek
Automatický překlad chybějících překladů do zvoleného jazyka